Ogmina
Pratęsta garantija

Pratęsta garantija

SKC pratęsta garantija

Kas yra pratęsta garantija ir jos sertifikatas?

  • Tai UAB „ Serviso kontraktų centro“ siūlomos pratęsto arba praplėsto garantinio aptarnavimo paslaugos, kurios suteikia kokybišką įsigytos buitinės technikos bei kompiuterinės įrangos garantinį aptarnavimą, pasibaigus gamintojo aptarnavimo terminui. Įsigijus pratęsto garantinio aptarnavimo paslaugas, klientui išduodamas vadinamasis garantinio aptarnavimo sertifikatas, pažymėtas išskirtiniu identifikaciniu numeriu.

Kam reikalinga pratęsta garantija?

  • Jūsų pirktos prekės garantinės sąlygos už papildomą mokestį pratęsiamos tokiam laikotarpiui, kokį pasirinksite;
  • Įsigijus pratęstą garantiją, jos galiojimo metu pašalinami visi prekės gedimai, atsidarę naudojant prekę pagal instrukciją. Pratęsto garantinio aptarnavimo planai padengia atsarginių dalių keitimą bei taisymo darbus, būtinus tam, kad sutvarkytume ar pakeistume prekę. Tačiau pratęsto garantinio aptarnavimo planas nepadengia jokių nuostolių bei gedimų, esant šioms priežastims: serijos numerio neatitikimas arba nebuvimas; neteisingas komponentų pajungimas; savavališkas taisymas bei modifikavimas; netinkamas elektros srovės panaudojimas; piktnaudžiavimas, netinkamas naudojimas; prekės kritimas ar korpuso pažeidimai.

Kaip įsigyti pratęstą garantiją?

  • Tinklapyje Ogmina.lt, prekės kortelėje, skiltyje „Papildomos paslaugos“ išskleiskite iškrentantį meniu „Pratęsta garantija“ ir pasirinkite laikotarpį, kuriam norėtumėte pratęsti garantiją. Tolimesniuose pirkimo žingsniuose pratęstą garantiją matysite prekių krepšelyje.

Ką daryti sugedus prekei su pratęsta garantija?

  • Užregistruokite gedimą vienu iš kontaktinių telefonų: 8-800-20008, 8-5-263030, 8-645-87690 bei nurodykite garantinio aptarnavimo sertifikato numerį;
  • Užregistravus gedimą, būsite nukreiptas į artimiausią specializuotą servisą. Stambiagabaritėms prekėms galimas ir meistro atvykimas į namus arba prekių pristatymas per kurjerį;
  • Nuvykus į servisą, būtina nurodyti gedimą ir pateikti pratęstos garantijos sertifikatą bei pirkimo dokumentus. Jei prekė siunčiama Lietuvos paštu ar per kurjerį, kartu su ja siunčiamos dokumentų kopijos ir gedimo aprašymas.

 

Šioje svetainėje mes naudojame slapukus, nes to reikia sklandžiam aptarnavimo internetu procesui. Daugiau apie slapukus galite sužinoti čia. Naršymą tęskite paspaudę mygtuką „SUTINKU“
SUTINKU