Ogmina
Garantija ir grąžinimas

Garantija ir grąžinimas

Garantija ir grąžinimas

Kaip nurodoma Prekių pirkimo-pardavimo internetinėje parduotuvėje OGMINA.lt taisyklių 11 punkte "Garantinis aptarnavimas​":

LR įstatymai numato, kad garantiniam aptarnavimui pakanka turėti pirkimo dokumentą – kasos čekį, sąskaitą faktūrą ar lizingo sutartį, ant kurio yra tiksliai nurodytas įsigytas gaminys. Šis dokumentas patvirtina prekės įsigijimo laiką ir prekę įsigijusį asmenį. Papildomai pateikti garantinį taloną privaloma tik tuomet, kai pirkimo dokumente nėra nurodytas tikslus prekės modelis (ši informacija tuomet turi būti nurodyta garantiniame talone).

ES direktyvoje 1999/44/EC numatomas ne trumpesnis nei 24 mėn. garantinis laikotarpis fiziniams asmenims. Ilgesnis arba trumpesnis terminas išskirtiniais atvejais numatomas gamintojo. Tuomet taikomas gamintojo nustatytas garantinis laikotarpis. Juridiniams asmenims dažniausiai taikomas 12 mėn. garantinis laikotarpis.

Pristačius prekę garantiniam aptarnavimui, privalu turėti pirkimą įrodantį dokumentą (pirkimo kvitą*).

Garantinis remontas nemokamai atliekamas tik prekei sugedus garantiniu laikotarpiu.

Garantija netaikoma natūraliai susidėvinčioms prekių detalėms.

Garantinis remontas atliekamas autorizuotuose serviso centruose. Pirkėjas prekes garantiniam servisui turi pristatyti pats. Stambios buitinės technikos kokybė gali būti įvertinta ir pirkėjo namuose.

Kai autorizuotas servisas pateikia pažymą, kad prekė yra nepataisoma, klientui suteikiama teisė prekę pasikeisti kita tokia pat arba susigrąžinti sumokėtus pinigus.

Už prekės transportavimo kaštus yra atsakingas Pirkėjas.

* PVM sąskaitą-faktūrą į savo el. paštą gausite automatiškai, kai Jūsų užsakymas bus įvykdytas ir patvirtintas.

** Papildomus garantinius dokumentus naudoja ne visi gamintojai. Garantiniai dokumentai gali būti atsiunčiami ne kartu su įsigytomis prekėmis. Prekės siunčiamos iš sandėlio, tad dokumentai pakuotėje gali būti neužpildyti. Tokiu atveju turite galimybę pristatyti juos į bet kurią OGMINA parduotuvę ir mes išsiųsime juos užpildytus Jūsų nurodytu adresu.

Visais prekių remonto klausimais klientus kviečiame pirmiausiai kreiptis telefonu 8 700 80055 arba el. paštu labas@ogmina.lt, nurodant užsakymo numerį, pirkimo datą, pirkėjo vardą bei pavardę/įmonės pavadinimą. Stengsimės suteikti objektyvią pagalbą ir visą reikiamą informaciją.

 

Kaip nurodoma Prekių pirkimo-pardavimo internetinėje parduotuvėje OGMINA.lt taisyklių 10 punkte "Prekių grąžinimas":

LR civilinio kodekso 6.228(10) straipsnio 1 dalis nustato, jog „Vartotojas turi teisę, nenurodydamas priežasties ir nepatirdamas kitų, negu nustatyta šio kodekso 6.228(11) straipsnyje, išlaidų, per keturiolika dienų atsisakyti nuotolinės sutarties ar ne prekybos patalpose sudarytos sutarties, išskyrus šio straipsnio 2 dalyje numatytas išimtis“. Pagal šią tvarką, galimas tinkamos kokybės prekių grąžinimas:

1. Atsisakyti pirkimo-pardavimo sutarties pirkėjas turi teisę pranešdamas apie tai raštu pardavėjui ir prekes grąžindamas savo lėšomis per 14 kalendorinių dienų nuo užsakymo pristatymo dienos (siuntos priėmimas patvirtinamas parašu kurjeriui).

2. Pirkėjas neturi teisės pasinaudoti nurodyta teise atsisakyti sutarties, jeigu sutartis buvo sudaryta dėl garso ir vaizdo kūrinių ir fonogramų bet kokiose vaizdo ar garso laikmenose, kompiuterių programų tiekimo ir pirkėjas pažeidė pakuotės apsaugas.

3. Jeigu klientui buvo suteikta papildoma pasiūlymo nuolaida, ši nuolaida yra automatiškai atšaukiama tuo atveju, kai klientas atšaukia (ar grąžina) bent vieną kokybišką šio pasiūlymo prekę.

4. Pirkėjas turi teisę atsisakyti sutarties, kai už daiktą visiškai ar iš dalies sumokama pagal tam tikslui pardavėjo ir pirkėjo arba pardavėjo ir trečiojo asmens sudarytą vartojimo kredito sutartį. Tokiu atveju ši vartojimo kredito sutartis turi būti nutraukiama be jokių papildomų įsipareigojimų pirkėjui.

Pirkėjas, grąžindamas prekes, privalo pristatyti jas į bet kurią OGMINA parduotuvę pats arba per kurjerių tarnybą. Grąžinant kokybišką prekę, būtina:

1. Prekę pristatyti originalioje tvarkingoje pakuotėje;

2. Prekę pristatyti nenaudotą ir nesugadintą pirkėjo;

3. Prekę pristatyti nepraradusią prekinės išvaizdos (nenuplėštos plėvelės, nepažeistos etiketės ir pan.) Šis punktas netaikomas grąžinant nekokybiškas prekes;

4. Pristatyti pilną prekės komplektaciją;

5. Pateikti prekės įsigijimo dokumentą ar garantinį taloną;

6. Pateikti raštišką prašymą grąžinti prekę*

* Grąžinant prekę, klientas pateikia prašymą, kuriame nurodo tikslią užsakymo informaciją: užsakymo numerį, datą, prekės pavadinimą bei modelį, kainą, pristatymo datą bei sąskaitos numerį, į kurį pageidaujama, kad būtų pervesti grąžinami pinigai. Jei pinigus pageidaujama grąžinti ne į pirkėjo, o kito asmens sąskaitą, būtina pateikti pirkėjo išduotą įgaliojimą trečiajam asmeniui priimti grąžinamus pinigus.

Grąžinamą prekę prašome pristatyti į OGMINA parduotuvę. Grąžinant kokybiškas prekes, pirkėjas atsako už:

*          prekių supakavimą;
*          prekių pristatymą į parduotuvę (išskyrus atvejus, kai gauta ne ta prekė).

Įstatymų numatyta tvarka Pardavėjas įsipareigoja nedelsdamas ir ne vėliau kaip per keturiolika dienų nuo tos dienos, kurią jis gavo Pirkėjo pranešimą apie sutarties atsisakymą, grąžinti Pirkėjui pinigus. Pirkėjui atsisakius sudarytos sutarties, Pirkėjui tenka tiesioginės prekių grąžinimo išlaidos.

OGMINA turi teisę išskaičiuoti iš klientui grąžinamos sumos suteiktą papildomos nuolaidos sumą, jei klientas naudojosi papildoma pasiūlymo nuolaida ir vėliau atšaukė (grąžino) bent vieną prekę iš pasiūlymo, kuriam buvo taikoma nuolaida.

Per garantinį terminą pakeitus įsigytą prekę kita dėl netinkamos kokybės, garantija nėra pratęsiama. T.y. pakeistajai prekei toliau galioja pirminės garantijos terminas.

Kai prekė grąžinama dėl netinkamos kokybės, OGMINA įsipareigoja netinkamos kokybės prekę pakeisti tinkamos kokybės preke arba grąžinti sumokėtus pinigus. Pirkėjas privalo grąžinti netinkamos kokybės prekes Pardavėjui savo sąskaita, jei atsisako remonto. Netinkamos kokybės prekės keičiamos vadovaujantis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001.06.11 nutarimu Nr. 697 (2014.07.22 nutarimo Nr. 738 redakcija) patvirtintomis „Mažmeninės prekybos taisyklėmis“.

OGMINA neatsako už kliento duomenų saugumą bei įdiegtos programinės įrangos legalumą. Prieš atiduodant bet kurį įrenginį techninei apžiūrai atlikti, už duomenų atsarginės kopijos pasidarymą atsako klientas. Pateikta informacija yra teisinga, bei esamų duomenų saugumu pasirūpinta. Įsipareigoju suremontuotą (neremontuojamą) techniką atsiimti per 14 darbo dienų nuo darbų atlikimo (gedimo nustatymo) pabaigos. Laiku neatsiėmus UAB „Ogmina“ neatsako už remontui pateiktos technikos saugojimą. Sutinku, kad po detalios techniko apžiūros, gali būti nustatyti gedimai, atsiradę dėl netinkamo įrenginio eksploatavimo. Atsiimant prekę būtina patikrinti, ar grąžinama visa remontui atnešto įrenginio komplektacija. Dėl komplektacijos vėliau pretenzijos nepriimamos. Garantija netaikoma ekrano subraižymams, dėmėms, kompiuterio dugno kojelėms bei korpuso įlenkimo, kurie nesumažina prietaiso funkcionalumo, eksploatacinėms medžiagoms, informacijai esančiai informacijos nešėjuose (kietuose diskuose, Flash atminties kortelėse ir t.t.), programinės įrangos gedimams. Garantiniu atveju nėra laikomas sistemos sutrikimas. Garantija negalioja:

● pažeistas serijinio numerio lipdukas;

● yra mechaninių įrangos pažeidimų;

● gedimas įvyko naudojant eksploatacines medžiagas, kurios nėra rekomenduotos gamintojo.

 

Autorizuotų servisų sąrašas žemiau. Dėl kitų prekių bei atnaujintų produktų prašome kreiptis į labas@ogmina.lt. Kadangi servisų aptarnaujami gamintojai kinta, visados rekomenduojame pasiskambinti, prieš pristatant prekę.

 

Prekės ženklas/Gamintojas Servisas Adresai Kontaktinė informacija Internetinė svetainė
Miele

SIA „Miele“ Lietuvos filialas

Konstitucijos g. 29 Vilnius +370 800 01231

https://www.miele.lt/namu-ukis/remontas-296.htm

Hikvision

BK Grupė

Naugarduko g. 68 B, Vilnius

+370 672 55587

www.bkgrupe.lt
Stollar | Samsung | AEG | Electrolux | Faber

 AG Service / Servicenet / Baltic Continent

Gabijos g. 38, Vilnius | Taikos pr. 113B, Kaunas

+370 700 55 6 55

www.agservice.lt
AEG | Electrolux

 Vivlasta

Žirmūnų g. 67A, Vilnius

 +370 5 2780607 , +370 686 54853

-
Jabra | Apacer | Deeper | Fitbit | Sandisk | Manta | Sencor

Servisa ICT (per pardavėją arba jo įgaliotą atstovą)

Geležinio Vilko g. 6, Vilnius | Savanorių pr. 192 (Nordic verslo centras), Kaunas

+370 5 210 11 60

www.servisaict.lt
AOC

Atea

J. Rutkausko g. 6, Vilnius |  Savanorių pr. 178a, Kaunas

+370 5 239 78 36

www.atea.lt/it-irangos-remontas/
Liebherr | Atlant | Gratus viryklės ir mikrobangų krosnelės | MPM šaldytuvai | Moser | Oster | Valera | Indesit | Brandt | Best | Hotpoint | Bosch | Daewoo | Sharp | Bugatti | Braun | Ise | JVC | Nilfisk Dyson | Ariete | Fritel | KitchenAid | Gastroback | Philips |Melitta | Yamaha | Pioneer | Acer | Epson | Pocketbook | HP | Navitel | De Dietrich | Telefunken AG Service / Servicenet / Baltic Continent

Gabijos g. 38, Vilnius | Taikos pr. 113B, Kaunas

+370 700 55595

www.bcsc.lt;

https://remontas.help.lt/

D-Link

D-Link Baltija

Žirmūnų 139-303, Vilnius

+370 5 236 3629

www.dlink.lt/lt/support/

Panasonic | Tesy

Emtoservis

 Savanorių pr. 1, Vilnius

+370 70044724

emtoservis.lt

Ensto

ENSTO FINLAND OY - +370 699 25156 -

ZGPAX

Euraz

Paupio g. 46-205, Vilnius

 +370 679 60505

-

Olympus

Fotohobis

Kareivių g. 19, Vilnius | Laisvės al. 28, Kaunas

+370 5 2763881

www.fotohobis.lt/

Fuji

FujiFilm Lietuva

Gerosios Vilties g. 38, Vilnius

+370 5 213 30 17

www.fujifilm.eu/lt

Doogee | DT No.1

Gera taisykla

 Buivydiškių g. 26, Vilnius |  Taikos pr. 64, Klaipėda

+370 678 76 777

www.gerataisykla.lt

Lenovo ThinkPad

IBM Lietuva

Šeimyniškių g. 3, Vilnius  

servlt@lt.ibm.com | +370 5278 6602

-

Karcher

Karcher

Ukmergės g. 283, Vilnius | Savanorių pr. 301, Kaunas | Dubysos g. 19, Klaipėda

 +370 5 203 1681

-

Cloer

Krinona servisas

Raudondvario pl. 162, Kaunas

+370 640 33213

krinona.lt/content/16-serviso-centras

Prestigio

Telekomunikacijų serviso centras TSC – Lietuva

Šeimyniškių 5A, Vilnius

+370 521 95 332

https://www.ltsc.lt/lt/

Huawei

https://consumer.huawei.com/lt/support/service-center/

Biochef | Kuvings

Optita

-

+370 449 74017

optita.lt

Canon

Orgsis

P. Lukšio g. 21, Vilnius | Savanorių pr. 271, Kaunas | Šilutės pl. 2, Klaipėda

+370 5 2159966

www.orgsis.lt/servisas

Elica

Prenta

 

+370 620 66746

servisas@prenta.lt

Jura

Rickman Trade Lietuvos filialas

Ukmergės gatvė 241, Vilnius

 +370 5 250 8080 | service@rickman.lt

-

Franke

Pretendento servisas

-

+370 698 27212

pretendentas.lt/blocks/servisas

BenQ | Brother | MyKronoz | Lenovo IdeaPad | Asus kompiuteriai | Dell (išskyrus DELL monitorius ir kitą periferiją) | Razor | Kawasaki | Segway | Apple (išskyrus Apple Watch) | Hitachi šaldytuvai

Servisa ICT

Geležinio Vilko g. 6, Vilnius | Savanorių pr. 192 (Nordic verslo centras), Kaunas

+370 5 210 11 60

www.servisaict.lt

Plantronics

Telekomunikaciniai projektai

P. Smuglevičiaus g. 21 ,Vilnius

+ 370 5 210 97 67  

www.telpro.lt/aptarnavimas

ECG | GUZZANTI

Vilniaus elektroservisas

Erfurto g. 32, Vilnius

 +370 2438722 | vil.elektroservisas@gmail.com

-
GORENJE Gorenje Call Center Lithuania - +370 700 500 30 | GLT.Service@gorenje.com  
Sony

https://locator.sony/lt_LT/servicecenters/?zoom=6&latitude=55.19141&longitude=23.48877

LG

https://www.lg.com/lt/parama/rasti-remonto-centra
HUAWEI https://consumer.huawei.com/lt/support/service-center/
Šioje svetainėje mes naudojame slapukus, nes to reikia sklandžiam aptarnavimo internetu procesui. Daugiau apie slapukus galite sužinoti čia. Naršymą tęskite paspaudę mygtuką „SUTINKU“
SUTINKU