Ogmina
Pristatymas ir apmokėjimas

Pristatymas ir apmokėjimas

Pristatymas ir apmokėjimas

Bendrosios pristatymo ir apmokėjimo sąlygos

Kaip nurodoma Prekių pirkimo-pardavimo internetinėje parduotuvėje OGMINA.lt taisyklių 8 punkte "Prekių kainos, apmokėjimo tvarka ir terminai":

Už užsisakytas prekes Pirkėjas gali atsiskaityti vienu iš šių būdų:

  • naudojantis elektronine bankininkyste;
  • banko pavedimu (SVARBU! Pavedimams ar pinigų grąžinimui iš(į) ne Europos Sąjungos šalyse įregistruotų bankų sąskaitų taikomas 15€ mokestis, kuris išrašomas papildomai, prieš vykdant užsakymą. Pinigų grąžinimo atveju, grąžinama suma išskaičiavus šį mokestį);
  • grynaisiais pinigais ar banko kortele prekių pristatymo/atsiėmimo metu, jeigu toks pasirinkimas yra leidžiamas prekės pirkimo metu. Pasirinkus nemokamą užsakymo atsiėmimą OGMINA parduotuvėje ar sandėlyje atsiskaityti grynaisiais ar kortele galimybės nėra;
  • išsimokėtinai;

Pirkėjas, patvirtindamas Taisykles, sutinka, kad prekių pirkimo dokumentai – PVM sąskaitos faktūros, kurios kartu yra ir prekių garantiniai talonai, jam būtų pateikiamos elektroniniu būdu Pirkėjo registracijos formoje nurodytu elektroninio pašto adresu. PVM sąskaitose faktūrose nurodomos pasirinktos prekės, jų kiekis, suteikiamos nuolaidos, galutinė prekių kaina, įskaitant visus mokesčius, ir kiti buhalterinę apskaitą reglamentuojančių teisės aktų patvirtinti būtini pateikti duomenys. PVM sąskaita faktūra sukuriama ta data, kada prekė išsiunčiama Pirkėjui (arba paruošiama atidavimui).

Pardavėjas Pirkėjo pirktų prekių PVM sąskaitas faktūras taip pat patalpina OGMINA.lt skiltyje registruotų vartotojų paskyrose. Registruotam Pirkėjui pateikus užsakymą, jis galės matyti ir atsispausdinti užsakymo lapą – išankstinio apmokėjimo sąskaitą savo paskyroje.

Prekių kaina po to, kai Pardavėjas patvirtino užsakymą, keistis negali, išskyrus atvejus, kai. prekės kaina pakito, dėl informacinių sistemų techninės klaidos ar kitų nuo Pardavėjo nepriklausančių objektyvių priežasčių. Jei tokiu atveju Pirkėjas nesutinka įsigyti prekę nauja kaina, Pirkėjas gali atsisakyti užsakymo informuodamas apie tai Pardavėją per 1 (vieną) darbo dieną. Anuliavus užsakymą šiame punkte numatyta tvarka, Pirkėjui grąžinamos visos jo sumokėtos sumos.

Pirkimas išsimokėtinai

Pirkimo išsimokėtinai paslaugas mūsų e-parduotuvėje ir parduotuvėse OGMINA teikia:

Mokilizingas“ (prekių krepšelio vertė nuo 35€ iki 10000€, sutarties terminas 3-48 mėn.),

SB Lizingas“ (prekių krepšelio vertė nuo 40€ iki 10000€, sutarties terminas 3-36 mėn.).

Sudaryti Vartojimo kredito sutartį internetu yra taip pat saugu ir patikima, kaip ir sudarant mūsų parduotuvėje ar lizingo bendrovės atstovybėje.

  • Išsirinkite prekę, paslaugą ar prekių krepšelį, užpildykite reikalingus duomenis;
  • Pasirinkite mokėjimo būdą „Pirkti išsimokėtinai Mokilizingu“ arba „Pirkti išsimokėtinai SB Lizingu“ ir busite tiesiogiai nukreipti į lizingo bendrovės apsipirkimo internetu savitarną;
  • Patvirtinkite savo duomenis, įvesdami asmens kodą ir pasirašykite asmens duomenų tvarkymo sutikimą mobiliuoju parašu arba pervesdami 0,01€  iš savo banko sąskaitos;
  • Užpildykite papildomus duomenis, reikalingus Jūsų mokumui įvertinti;
  • Jei Jūsų mokumas bus įvertintas teigiamai, Jums bus pateikti išsimokėjimo planų variantai, iš kurių galėsite pasirinkti Jums palankiausią;
  • Pasirinkę planą, pasirašykite sutartį mobiliuoju parašu arba dar kartą pervesdami 0,01€ iš savo banko sąskaitos;
  • Jeigu viską atlikote teisingai ir gavote teigiamą lizingo bendrovės atsakymą  – netrukus būsite nukreipti atgal į mūsų e-parduotuvę, kur Jūsų užsakymas bus pradėtas vykdyti.

 

Kaip nurodoma Prekių pirkimo-pardavimo internetinėje parduotuvėje OGMINA.lt taisyklių 9 punkte "Prekių pristatymas​":

Užsakydamas prekes Pirkėjas gali pasirinkti prekių pristatymo su kurjerių tarnyba paslaugą bei prekių atsiėmimo mažmeninės prekybos taškuose paslaugą.

Jei Pirkėjas pasirenka pristatymo su kurjerių tarnyba paslaugą:

1. Pirkėjas įsipareigoja nurodyti tikslią prekių pristatymo vietą.

2. Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti pats. Priimant prekes būtina pateikti galiojantį asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą (asmens tapatybės kortelę, pasą ar naujo pavyzdžio vairuotojo pažymėjimą). Jei Pirkėjas prekių pats priimti negali, o prekės pristatytos Pirkėjo nurodytu adresu, Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam asmeniui.

3. Prekes pristato Pardavėjas arba jo įgaliotas atstovas – kurjerių tarnyba. Prekių, sveriančių iki 10 kg pristatymo kaina - 3,99 €, 10-20 kg sveriančių prekių pristatymo kaina - 5,99 €, 20-30 kg sveriančių prekių pristatymo kaina - 9,49 €, 30-100 kg sveriančių prekių pristatymo kaina - 12,99 €, 100+ kg sveriančių prekių pristatymo kaina - 14,99 €. Pristatant į Kuršių Neriją prie pristatymo kainos pridedamas 21 € mokestis. Stambiagabaritės prekės pristatomos iki namo arba artimiausio galimo privažiavimo, jei neužsakoma užnešimo paslauga. Atnaujinimo data: 2019-03-14​.

4. Į prekių pristatymo į namus paslaugos mokestį neįeina užsakytų prekių užnešimas – šią paslaugą pirkėjas gali užsisakyti papildomai. Stambiagabaričių prekių užnešimo kaina - 15 €. Užsisakius užnešimo paslaugą, pristatymo su užnešimu terminas gali nusikelti (ne daugiau nei +2 darbo dienos).

Prekių atsitiktinio sugadinimo ar jų dalinio sugedimo rizika pereina Pirkėjui nuo to momento, kai prekė perduota Pirkėjui.

Jei prekių per nustatytą terminą nepavyksta įteikti Pirkėjui ir Pirkėjas nebuvo sumokėjęs už prekes, tokios prekės grąžinamos Pardavėjui, o užsakymas anuliuojamas.

Jei pirkėjas pasirinko prekių atsiėmimą mažmeninės prekybos taškuose:

1. Pirkėjas įsipareigoja atsiimti prekę per 3 (tris) dienas nuo užsakymo datos. Laiku neatvykus atsiimti užsakymo iš pasirinktos atsiėmimo vietos, jis bus saugomas ne ilgiau kaip 14 (keturioliką) dienų, o dėl jo naujo atsiėmimo laiko privaloma iš anksto suderinti OGMINA klientų aptarnavimo linija. Jeigu Jūs pavėluojate atsiimti prekę ilgiau kaip 30 (trisdešimt) dienų, pradedamos skaičiuoti prekių saugojimo išlaidos (1,99 € per mėnesį).

2. OGMINA Mažmeninės prekybos taškų darbuotojai įsipareigoja padėti nunešti/pasikrauti prekę į Pirkėjo transporto priemonę.

SVARBU! Jei pakuotė yra pažeista, prekių kokybę tikrinkite dalyvaujant kurjeriui. Jei pastebėjote, kad ji turi pažeidimų, apie tai pasakykite prekes atvežusiam kurjeriui. Siuntos pristatymo dokumente pažymėkite, kad pakuotė turi pažeidimų ir kartu su kurjeriu užpildykite Pakuotės pažeidimų (patikrinimo) aktą. Patikrinkite pakuočių viduje esančias prekes ir, jei jos pažeistos, pažeidimus užfiksuokite nuotraukose. Nuotraukos bus reikalingos prekių grąžinimo procedūrai. Jei priimate siuntą, laikoma, kad siunta pristatyta tvarkingai.

Šioje svetainėje mes naudojame slapukus, nes to reikia sklandžiam aptarnavimo internetu procesui. Daugiau apie slapukus galite sužinoti čia. Naršymą tęskite paspaudę mygtuką „SUTINKU“
SUTINKU